Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w listopadzie o 6% r/r i wyniosły 8,63 mln zł. W okresie styczeń-listopad przychody wyniosły 109,42 mln zł i były o 16% wyższe niż przed rokiem, podała spółka.
Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce w Polsce wyniosły w listopadzie 859 tys. zł, co oznacza wzrost o 165% r/r. Od stycznia do listopada sprzedaż w tym kanale wyniosła 6,76 mln zł i była o 36% wyższa niż przed rokiem.
"Internet staje się dla nas coraz ważniejszym kanałem sprzedaży. To również efekt naszej pracy i wdrożenia nowej wersji sklepu coccodrillo.eu" - skomentował prezes CDRL Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.