Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w sierpniu br. o 22% r/r i wyniosły 14,5 mln zł, podała spółka. Narastająco od początku roku polskie sklepy Coccodrillo osiągnęły 90,42 mln zł przychodów, czyli 14% więcej niż rok wcześniej.
"Sezon letni był dla nas bardzo udany w lipcu przychody naszych polskich sklepów wzrosły o 19%, a sierpień okazał się jeszcze lepszy" - powiedział wiceprezes Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.
Polski kanał e-commerce wypracował w sierpniu 1,5 mln zł przychodów dla CDRL, co oznacza wzrost o 123% r/r, podano również.
"Od początku roku przychody CDRL w polskim internecie wzrosły o 98% r/r do 7,61 mln zł" - czytamy w komunikacie.
Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec ub. roku sieć handlowa spółki liczyła 361 sklepów w krajach Unii Europejskiej i 86 placówek poza nią.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r. W 2015 r. miała 179,4 mln zł skonsolidowanych przychodów.