"Ze względu na rekordowo ciepły kwiecień część naszych klientów wcześniej niż przed rokiem zdecydowało się na zakupy. Spowodowało to bardzo dobrą sprzedaż w kwietniu i trochę niższą w maju. Intensywnie stawiamy na rozwój naszego kanału e-commerce dlatego utrzymany, dwucyfrowy wzrost w tym segmencie jest tym bardziej satysfakcjonujący" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
Narastająco, w okresie styczeń-maj skumulowane przychody ze sprzedaży w polskich sklepach wyniosły 57,5 mln zł i wzrosły o 6% r/r. W tym czasie w polskim kanale e-commerce przychody wzrosły o 48% r/r i były na poziomie 8,3 mln zł, podano także.
Na koniec marca 2018 roku w skład grupy wchodziło 499 punktów handlowych. Z tego 244 to sklepy w Polsce, 142 salony zlokalizowane są w innych państwach Unii Europejskiej a 113 - poza nią.
"W 2018 spółka realizuje plan optymalizacji krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcie ok. 30 nowych sklepów za granicą" - przypomniano w komunikacie.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.