Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 25% r/r do 9,69 mln zł we wrześniu

0
Podziel się:
Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 25% r/r do 9,69 mln zł we wrześniu

Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły we wrześniu o 25% r/r i wyniosły 9,69 mln zł. W okresie styczeń-wrzesień przychody wyniosły 88,65 mln zł i były o 17% wyższe niż przed rokiem.

"Dobre wyniki i dynamiczne wzrosty to nie tylko efekt rozbudowy i optymalizacji sieci sprzedaży, ale też tego, że kolekcje Coccodrillo zdobywają uznanie i popularność zarówno u rodziców, jak dzieci" - powiedział prezes CDRL Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

We wrześniu br. przychody w segmencie e-commerce wyniosły 0,97 mln zł, co oznacza wzrost o 66% r/r. Od początku roku wzrosły o 15% r/r do 4,82 mln zł.

"Rozwijamy się bardzo regularnie. Jedynym miesiącem, w którym nasze przychody nie rosły w skali roku był sierpień, kiedy to pogoda nie sprzyjała całej branży odzieżowej. Z optymizmem patrzymy też na kolejne miesiące" - zaznaczył wiceprezes Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.

Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.