Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wyniosły 65,36 mln zł Łącznie w pierwszej połowie br., co oznacza wzrost o 3% r/r, podała spółka. W okresie styczeń - czerwiec wzrost w polskim kanale e-commerce wyniósł 16%, co przełożyło się na przychody w wysokości 6,53 mln zł.
W samym czerwcu przychody polskich sklepów sieci Coccodrillo wyniosły 11,22 mln zł i były o 3% wyższe od zanotowanych przed rokiem. Przychody spółki CDRL w polskim kanale e-commerce wzrosły w minionym miesiącu o 1% do 919 tys. zł, podano w komunikacie.
"Nadal koncentrujemy się na promocji najnowszych kolekcji, co ma pozytywny wpływ na marże. Zanotowane wyniki są zgodne z naszymi założeniami" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
Na koniec 2017 r. CDRL planuje mieć łącznie 250 sklepów w Polsce (franczyzowych i własnych), 151 w innych krajach Unii Europejskiej i 126 poza UE. Dla porównania na koniec 2016 r. spółka miała odpowiednio 244 sklepów w Polsce, 137 w innych krajach Unii i 106 poza UE.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.