"2017 r. przyniósł istotne wzrosty przy zachowaniu wysokiej jakości usług. Tak dobre wyniki to rezultat świetnej koniunktury w e-commerce i wysokiego poziomu konsumpcji w gospodarce, ale także odpowiedniej wydajności naszej sieci i właściwych procedur w okresie grudniowego szczytu" - powiedział prezes DPD Polska Rafał Nawłoka, cytowany w komunikacie.
W ub.r. średnio w sieci DPD Polska znajdowało się ponad 500 tys. paczek dziennie, a w okresie szczytu paczkowego było ich znacznie więcej. Rekordowe wolumeny (blisko 900 tys. paczek, czyli średnio 30 doręczeń na sekundę) zanotowano 18 grudnia 2017. Średnia dzienna liczba paczek krajowych w grudniu wynosiła prawie 600 tys., a ogółem w tym okresie firma doręczyła ich aż 11,3 mln, podano również.
"W 2017 roku firma DPD Polska zakończyła wdrożenie płatności elektronicznych u kuriera za przesyłki pobraniowe, a odbiorcy stali się bardziej świadomi, że mogą wygodnie zapłacić kurierowi kartą lub BLIKiem. W minionym roku DPD Polska zrealizowała także swoje cele dotyczące rozwoju sieci punktów nadania i odbioru DPD Pickup - dziś liczba placówek wynosi blisko 2000" - czytamy także.
DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie.