Warszawa, 17.05.2016 (ISBnews) - Grupa HubStyle odnotowała 4,64 mln zł zł przychodów netto ze sprzedaży w I kwartale 2016 r. wobec 2,98 mln zł przed rokiem, podała spółka. Po skompletowaniu portfolio marek, spółka pracuje teraz nad uzyskaniem przez nie rentowności.
"Ze względu na istotne nakłady związane z wdrażaniem kolejnych dwóch konceptów modowych, uruchomieniem nowego silnika do zarządzania platformami sklepowymi, a także wdrożeniem systemu ERP, w I kwartale Grupa poniosła 848 tys. zł straty wobec 213 tys. zł straty rok wcześniej. Poniesione wydatki mają na celu przygotowanie Grupy do intensywnego rozwoju w kolejnych kwartałach" - podano w komunikacie.
W I kw. spółka koncentrowała się na przygotowaniach do wprowadzenia dwóch nowych konceptów modowych, wzmocniono obszar IT oraz logistykę.
"Po wdrożeniu w ostatnich tygodniach dwóch nowych marek nasze portfolio jest kompletne. Uruchomione pod koniec 2015 r. Cardio Bunny już po trzech miesiącach osiągnęło poziom sprzedaży zapewniający rentowność operacyjną, dobrze radzi sobie Sugarfree - nasz najbardziej rozwinięty koncept. Pracujemy nad doprowadzeniem do rentowności naszych nowych brandów" - powiedziała prezes HubStyle Monika Englicht, cytowana w komunikacie.
"W I kwartale 2016 r. Grupa prowadziła również prace związane z uruchomieniem nowego silnika do zarządzania platformami sklepowymi, a także z wdrożeniem systemu ERP. Wszystkie wydatki związane z opracowaniem nowych rozwiązań dedykowanych segmentowi odzieżowemu zostały potraktowane jako koszty operacyjne i wpłynęły na obniżenie wyniku w I kwartale 2016 r. Obecnie portfolio HubStyle jest kompletne, a Grupa koncentruje się na wzroście skali biznesu już działających marek odzieżowych" - podano także.
Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji. Spółka jest notowana na NewConnect od 2012 r.