"Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec października wyniosła 143,6 tys. m2, co oznacza wzrost o 1% w odniesieniu do grudnia 2016" - czytamy w komunikacie.
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w grudniu br. wyniósł ok. 47 mln zł, co oznacza spadek o 2% w skali roku, a w ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 381 mln zł i była o ok. 1% wyższa r/r.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy TXM w grudniu 2017 r. wyniosły ok. 0,9 mln zł, co oznacza spadek o 15% w skali roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 9,6 mln zł i była 7% wyższa r/r.
Sieć TXM na koniec grudnia składała się z 401 sklepów własnych o łącznej powierzchni 106,4 tys. m2, która była o 6% wyższa r/r.
Na rynku modowym sprzedaż towarów w grudniu 2017 r. wyniosła ok. 26 mln zł i była wyższa o 1% r/r. W ujęciu narastającym, sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 233 mln zł i była 4% niższa w skali roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w grudniu 2017 wyniosły 2,9 mln zł, co oznacza spadek o 9% r/r. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 31,4 mln zł i była 6% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego, podano także.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec grudnia wyniosła 37,2 tys. m2, tj. była na poziomie o 11% niższym licząc rok do roku.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.