Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Przychody Grupy Redan wzrosły o 11% r/r do 55 mln zł w październiku

0
Podziel się:
Przychody Grupy Redan wzrosły o 11% r/r do 55 mln zł w październiku

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w październiku 2015 r. wyniosła 55 mln zł i była o 11% wyższa r/r, podała spółka. Narastająco sprzedaż grupy Redan wyniosła 438 mln zł i była wyższa o 10% r/r.

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec października br. wyniosła 116,4 tys. m2, co oznacza wzrost o 10% w odniesieniu do października 2014, podano w komunikacie.

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w październiku 2015 r. wyniósł 31 mln zł co oznacza wzrost o 18% r/r. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 248 mln zł i była o 14% wyższa r/r.

Sieć Textilmarket na koniec października składała się z 341 sklepów własnych o łącznej powierzchni 74,2 tys. m2 i była na poziomie 14% wyższym niż na koniec października 2014.

Wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim w październiku 2015 r. wyniosła 21 mln zł i była wyższa o 12% r/r, zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w PLN kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 33% r/r.

Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż eksportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w październiku 2015 r. wyniosła 24 mln zł i była wyższa o 4% r/r.

W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej Grupy Redan na rynku polskim wyniosła 165 mln zł i była wyższa o 16% r/r. Przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w PLN kwoty 25 mln zł i zmniejszyły się o 36% r/r. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w 2015 r. wyniosła 190 mln zł i była wyższa o 5% r/r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec października 2015 r. miały łączną powierzchnię 35,5 tys. m2, tj. o 11% więcej niż w październiku 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 6,6 tys. m2, zatem o 23% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 42,1 tys. m2, tj. była o 4% wyższa niż w październiku 2014 r.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)