Jujubee miało w I kw. br. 103 tys. zysku netto wobec straty 79 tys. rok wcześniej przy przychodach wynoszących 586,8 tys. zł wobec 126,5 tys. zł rok wcześniej poinformowała spółka.
"Wynik jest pochodną współpracy z naszym strategicznym partnerem - Astragon Entertainment GmbH, na zlecenie którego przygotowujemy obecnie kolejny symulator oraz pierwszych wpływów z tytułu sprzedaży gry 'Realpolitiks', która trafiła na rynek w drugiej połowie lutego. Przychody inwestujemy przede wszystkim w największą dotychczas produkcję studia - przygodowo-dokumentalną grę 'Kursk'" - powiedział prezes Michał Stępień, cytowany w komunikacie.
Oprócz prac prowadzonych nad strategiczną produkcją, gamedeveloper kontynuuje współpracę z niemieckim Astragon Entertainment GmbH. Po sukcesie pierwszego symulatora na zlecenie Astragona, "Take Off: The Flight Simulator" (czerwiec 2016 r.), katowicka spółka wykonała bezpłatny dodatek o nazwie "Supersonic DLC". Na fali dużej popularności obu produkcji, Astragon zdecydował się zlecić Jujubee m.in. przygotowanie wersji na komputery PC oraz produkcję kolejnego, jeszcze większego i ambitniejszego symulatora, podano także.
"W pierwszym kwartale br. Jujubee wprowadziło do sprzedaży strategię czasu rzeczywistego 'Realpolitiks', której koszty produkcji zwróciły się w zaledwie kilka dni po premierze na platformie Steam oraz w wybranych sklepach cyfrowych. Do końca czerwca katowicki producent planuje uruchomić wersję mobilną gry na urządzenia z systemem iOS i Android" - czytamy również.
Jujubee S.A. to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED (Wiedźmin 2), Traveller's Tales (LEGO Indiana Jones, LEGO Batman) oraz Infinite Dreams (Let's Create! Pottery, Jelly Defense) - Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego. Spółka jest notowana na NewConnect od sierpnia 2015 r.