Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy LPP osiągnięte w październiku br. wyniosły ok. 496 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 7% r/r, podała spółka.
"Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła ok. 59% i była o ok. 3 p.p. niższa od marży zrealizowanej w październiku roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie.
LPP podało, że wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-październik 2015 roku wyniosła 4 044 mln zł. Przychody te były wyższe o 6% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec października wyniosła ok. 817 tys. m kw i była większa o ok. 17% od powierzchni handlowej na koniec października ubiegłego roku.
LPP zarządza 5 znanymi markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. W 2014 r. miała 4 769,29 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży.