"Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w maju 2018 roku wyniosły ok. 0,5 mln zł, co oznacza spadek o 38% w stosunku do maja 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepu internetowego wyniosła ok. 3 mln zł i była o 8% niższa w odniesieniu do analogicznego okresu roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie.
Sieć TXM na koniec maja składała się z 394 sklepów własnych o łącznej powierzchni 105,4 tys. m2., która była o 1,3% wyższa niż na koniec maja 2017, podano również.
Grupa TXM jest właścicielem sieci TXM textilmarket - drugiej największej na polskim rynku sieci odzieżowych sklepów dyskontowych. Jego większościowym akcjonariuszem jest Redan. Spółka jest notowana na GPW od grudnia 2016 r. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.