Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez grupę kapitałową Vistula Group wyniosły ok. 81,3 mln zł w grudniu ub.r. i były wyższe o ok. 12% licząc rok do roku, podała spółka.
"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - grudzień 2015 roku wyniosła około 516,9 mln zł i była wyższa o około 16,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.
Vistula podała, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły ok. 35,3 mln zł i były wyższe o ok. 16,8% w skali roku. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - grudzień 2015 roku w tym segmencie wyniosła ok. 277,8 mln zł i była wyższa o ok. 20,7% r/r.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 42,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2014 roku o około 17,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - grudzień 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 197 mln zł i była wyższa o około 14,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy także.
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2014 r. spółka miała 443,39 mln zł przychodów.