Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Przychody Vistula Group wzrosły o ok. 15,9% r/r do ok. 53,5 mln zł w czerwcu

0
Podziel się:
Przychody Vistula Group wzrosły o ok. 15,9% r/r do ok. 53,5 mln zł w czerwcu

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Vistula Group w czerwcu 2016 roku wyniosły ok. 53,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2015 roku o ok. 15,9%, podała spółka. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - czerwiec 2016 roku wyniosła około 273,4 mln zł i była wyższa o ok. 15,9% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w czerwcu 2016 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

- Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 33,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2015 roku o około 20,5%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - czerwiec 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 155,7 mln zł i była wyższa o około 19,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

- Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 17,0 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w czerwcu 2015 roku o około 17,9 %. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - czerwiec 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 98,9 mln zł i była wyższa o około 18,6% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec czerwca 2016 roku wyniosła 28,5 tys. m2 i była wyższa o 8,8% od powierzchni sprzedaży detalicznej w czerwcu 2015 roku.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2015 r. spółka miała 517,69 mln zł przychodów wobec 443,39 mln zł rok wcześniej.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)