Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group osiągnięte we wrześniu 2017 r. wzrosły r/r o około 18,6% do około 51 mln zł, poinformowała spółka. W okresie styczeń-wrzesień br. wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła około 464,8 mln zł i była wyższa o około 13,2% r/r.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte we wrześniu 2017 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 30,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2016 roku o około 26,8%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-wrzesień 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 267,5 mln zł i była wyższa o około 15,8% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 17,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2016 roku o około 15,6%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-wrzesień 2017 roku w tym segmencie wyniosła około 170,7 mln zł i była wyższa o około 13,5% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta we wrześniu 2017 roku przez grupę kapitałową spółki wyniosła około 54,5% i była wyższa od marży osiągniętej we wrześniu 2016 roku o około 0,9 pkt proc. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-wrzesień 2017 r. wyniosła około 51,4% i była niższa o 0,5 pkt proc. niż rok wcześniej, podano również.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec września 2017 roku wyniosła 31,9 tys. m2 i była wyższa o 10,4% od powierzchni sprzedaży detalicznej we wrześniu 2016 roku.
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki wyniosły 598,6 mln zł w 2016 r.