Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group osiągnięte we wrześniu br. wyniosły około 38,5 mln zł i były wyższe o około 23,8% r/r, podała spółka.
"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-wrzesień 2015 roku wyniosła około 354,2 mln zł i była wyższa o około 17,0% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego"- czytamy w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły ok. 22,2 mln zł i były wyższe o około 33,3% r/r. Wartość przychodów w okresie styczeń-wrzesień br. roku w tym segmencie wyniosła około 194,8 mln zł i była wyższa o około 20,3% w skali roku.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W. Kruk) - wyniosły około 13,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2014 roku o około 21,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-wrzesień 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 127,8 mln zł i była wyższa o około 13,4% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy także.
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2014 r. spółka miała 443,39 mln zł przychodów.