Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Przychody w segmencie modowym HubStyle wzrosły r/r do 11,6 mln zł w 2016 r.

0
Podziel się:
Przychody w segmencie modowym HubStyle wzrosły r/r do 11,6 mln zł w 2016 r.

Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym HubStyle wyniosły w 2016 r. 11,6 mln zł, co oznacza trzykrotny wzrost r/r, poinformowała spółka. Przychody ze sprzedaży ogółem wzrosły w ub.r. o ok. 59% r/r do 21,3 mln zł.

"W samym grudniu 2016 roku sprzedaż w segmencie sprzedaży odzieży wyniosła 1,5 mln zł, co oznacza, że była wyższa o 95% niż przed rokiem. W tym segmencie w grudniu 2016 roku odnotowano 37-proc. wzrost w porównaniu do listopada 2016 roku" - czytamy w komunikacie.

W grudniu 2016 r. łączne przychody Grupy HubStyle wyniosły 2,5 mln zł, co oznacza 46% wzrostu r/r i 25% wzrostu m/m.

"Mamy za sobą rok, który pozwolił nam wdrożyć innowacyjne rozwiązania w zakresie dystrybucji odzieży w kanale e-commerce. Podjęliśmy wiele wyzwań optymalizacji procesów operacyjnych, których efektem są trzykrotnie wyższe wyniki sprzedażowe. Naszym głównym źródłem dotarcia do klienta pozostają szeroko pojęte media społecznościowe, gdzie znacznie zwiększyliśmy efektywność i skalę działania. Jesteśmy również obecni w kanale tradycyjnego retailu, który wspierał nasz główny kanał. Przed nami kolejny rok intensywnej pracy mającej na celu znaczące zwiększanie naszego udziału w rynku" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.

W segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl, w 2016 r. odnotowano przychody w wysokości 9,7 mln zł, co oznacza, że były one niższe o 3% w porównaniu z 2015 r. W samym grudniu 2016 r. przychody wyniosły 1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2015 r. o 5%, podano także.

Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.