Przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HubStyle wyniosły w sierpniu br. 1 101 tys. zł, co oznacza wzrost o 206% r/r, poinformowała spółka. Od początku roku segment sprzedaży odzieży wypracował już 7 318 tys. zł - to ponad pięciokrotnie więcej niż w tym okresie roku poprzedniego, podano również.
"Tradycyjnie miesiące wakacyjne są specyficzne i sprzedaż internetowa jest niższa, a mimo to odnotowaliśmy ponad trzykrotny wzrost sprzedaży w segmencie modowym. W sierpniu wprowadziliśmy nową kolekcję naszej marki sportowej Cardio Bunny Widzimy duże zainteresowanie i liczymy na to, że klientki ponownie docenią oryginalność naszych produktów. Na bieżąco aktualizujemy również ofertę naszych pozostały marek" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.
Wzrost w segmencie odzieżowym HubStyle jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży przez sklepy internetowe Grupy HubStyle oraz coraz większej dostępności produktów w showroom'ach, gdzie klienci mogą obejrzeć i przymierzyć produkty marek HubStyle. Dodatkowo pozytywnie na przychody wpływa sprzedaż bestsellerów - w zależności od potrzeb Grupa zwiększa ich dostępność, podano również.
Przychody w segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl wyniosły w sierpniu 723 tys. zł i były niższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2015 roku o około 7%.
"Zgodnie z przyjętą strategią, Grupa HubStyle obecnie koncentruje się na segmencie modowym i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych odzieżowych marek własnych" - podkreślono w komunikacie.
Wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2016 roku przez grupę kapitałową HubStyle wyniosły około 1 824 tys. zł i były wyższe o ok. 61% r/r, podano również.
Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.