Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 15,4 mln zł w marcu i były wyższe o 21% r/r, zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 1,3 mln zł i były niższe o 19% r/r, podano w komunikacie.
W okresie styczeń-marzec przychody ogółem wzrosły o 18% r/r do 43,2 mln zł. Przychody ze sprzedaży detalicznej zwiększyły się w tym czasie o 21% r/r do 38,6 mln zł, zaś ze sprzedaży B2B spadły o 2% r/r do 4,4 mln zł.
Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r.