Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 14,1 mln zł w listopadzie i były wyższe o 41% r/r, zaś ze sprzedaży B2B wyniosły 12,2 mln zł i były wyższe o 30% r/r, podano w komunikacie.
W okresie styczeń-listopad przychody ogółem wzrosły o 27% w r/r do 183,3 mln zł. Przychody ze sprzedaży detalicznej zwiększyły się w tym czasie o 31% r/r do 139,8 mln zł, zaś ze sprzedaży B2B wzrosły o 16% r/r do 42,9 mln zł.
Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 170 mln zł w 2016 r.