Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Przychody właściciela marki Cocodrillo wzrosły o 34 proc.

0
Podziel się:

Sprzedaż wzrosła do 9,72 mln zł w czerwcu, a w pierwszej połowie roku do 56,6 mln zł.

Przychody właściciela marki Cocodrillo wzrosły o 34 proc.

Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w czerwcu o 34 proc. rocznie i wyniosły 9,72 mln zł. W okresie styczeń-czerwiec przychody wyniosły 56,59 mln zł i były o 20 proc. wyższe niż przed rokiem.

"W maju spółka uruchomiła nową wersję swojego sklepu internetowego coccodrillo.eu. Chociaż wciąż trwają prace optymalizacyjne serwisu, to już przełożyło się na dynamiczny wzrost przychodów w segmencie e-commerce" - czytamy w komunikacie.

W czerwcu br. przychody w tym segmencie wyniosły 0,41 mln zł, co oznacza wzrost o 59 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)