Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w czerwcu o 34 proc. rocznie i wyniosły 9,72 mln zł. W okresie styczeń-czerwiec przychody wyniosły 56,59 mln zł i były o 20 proc. wyższe niż przed rokiem.
"W maju spółka uruchomiła nową wersję swojego sklepu internetowego coccodrillo.eu. Chociaż wciąż trwają prace optymalizacyjne serwisu, to już przełożyło się na dynamiczny wzrost przychodów w segmencie e-commerce" - czytamy w komunikacie.
W czerwcu br. przychody w tym segmencie wyniosły 0,41 mln zł, co oznacza wzrost o 59 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Notowania tygodniowe akcji CDRL src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1435221305&de=1435849800&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=CDL&colors%5B0%5D=%231f5bac&st=1&w=605&h=284&cm=0&lp=1"/>
Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1435221305&de=1435849800&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=CDL&colors%5B0%5D=%231f5bac&st=1&w=605&h=284&cm=0&lp=1"/>