- poinformował Giełda papierów wartościowych we wtorkowym komunikacie.
W transzy małych inwestorów przydzielono 109.024 akcje, w transzy dużych inwestorów bez preferencji - 996.449 akcji, oraz w transzy dużych inwestorów z preferencjami - 894.527 akcji spółki.
Cena emisyjna akcji wynosiła 4,50 zł. Otwarcie subskrypcji nastąpiło 9 maja tego roku, a jej zamknięcie - 18 maja. Zapisy na akcje przyjmowano od 9 do 16 maja.
33 proc. wpływów z emisji akcji serii D Hoga.pl zamierza przeznaczyć na rozwijanie swojego portalu, 29 proc. na działania reklamowe i promocyjne, 25 proc. na rozwijanie usług internetowych, a 13 proc. na rozwój platformy business to business (B2B).
Za okres od 21.12.1999 r. do 31.12.2000 roku Hoga.pl miała 548 tys. zł przychodów ze sprzedaży i 1,67 mln zł straty netto.
Strata netto spółki wzrosła do 2,3 mln zł po I kwartale 2001 roku z 86 tys. zł straty w I kwartale 2000 roku. Przychody ze sprzedaży wzrosły w tym czasie do 357 tys. zł z 3 tys. zł po trzech miesiącach 2000 roku.