W tegorocznej edycji jest 21 kategorii konkursowych, w tym nowe kategorie z obszaru customer experience oraz sprzedaży digitalowej. Jak co roku, przyznany zostanie także tytuł Supersprzedawcy za imponujące wyniki sprzedażowe, pozytywne podejście oraz ponadprzeciętne zaangażowanie.
"PNSA od lat kształtuje środowisko sprzedażowe. Kapitał, który zbudowaliśmy, jest doceniany przez branże - nie tylko sprzedażową i obsługi klienta, ale także przez ogólnie pojęte otoczenie biznesowe. Z satysfakcją obserwujemy stale rosnące zainteresowanie kwestią etyki, także w wiodących, biznesowych mediach. Tym bardziej cieszymy się ze współpracy z ISBnews" - powiedziała prezes Polish National Sales Awards Elżbieta Pełka, cytowana w komunikacie.
Polish National Sales Awards jest najbardziej prestiżowym, unikalnym przedsięwzięciem sektora sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Celem PNSA jest promowanie dobrych praktyk i najwyższych standardów etycznych w biznesie, a także nagradzanie najlepszych profesjonalistów w branży. Dzięki unikalnej metodologii Komisja Sędziowska, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy sprzedaży, w dwuetapowym procesie oceny wyłania laureatów, którzy wykazali się nie tylko najlepszymi wynikami, ale również umiejętnością pracy zespołowej, kreatywnością i innowacyjnością oraz etyką postępowania, podano w materiale.
Uroczysty finał jubileuszowej edycji odbędzie się 3 grudnia w warszawskim Hotelu Intercontinental.
Polish National Sales Awards jest pierwszym przedsięwzięciem w Polsce, które poprzez organizowany Konkurs PNSA promuje dobre praktyki i standardy sprzedaży. Głównym celem PNSA jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy. Odbywający się już po raz dziesiąty Konkurs PNSA jest przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży, a także dla trenerów i pracowników działu obsługi klienta.