Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Jacek Frączyk
Jacek Frączyk
|

Majdan podpisał umowę z właścicielem Biedronki. Promocja perfum Vabun w Hebe

126
Podziel się:

Spółka Vabun kierowana przez Radosława Majdana szuka kanałów sprzedaży. Z pocztą się nie udało, ale niedługo perfumy reklamowane przez samego prezesa-celebrytę pojawią się na półkach w Hebe. To będzie prawdziwy test, czy przedsięwzięcie ma szanse powodzenia.

Prezes Vabun zareklamował już swój produkt, a teraz próbuje go sprzedać
Prezes Vabun zareklamował już swój produkt, a teraz próbuje go sprzedać (Jankowski/REPORTER)

Akcje Vabun osiągnęły dwa tygodnie temu swoje historyczne dno 1,24 zł, ale obecnie notowane są już po prawie 1,90 zł. Trudno właściwie określić, ile spółka jest naprawdę warta, bo dopiero zaczyna działalność. W trzecim kwartale wykazała 158 tys. zł przychodów i stratę 10 tys. zł. Jej wycena opiera się chwilowo na sile marketingowej nazwiska prezesa-celebryty Radosława Majdana.

Notowania akcji Vabun

Być może wkrótce będzie się opierać na czymś bardziej konkretnym jak przychody. Zarząd spółki 4 grudnia otrzymał aneks do umowy sprzedaży zawarty ze spółką Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja. Na jego mocy spółka przystąpiła do zaproponowanej przez sieć drogerii Hebe akcji rabatowej, mającej na celu zwiększenie potencjału sprzedaży perfum marki RM Vabun. To przełoży się na wzrost przychodów spółki ze sprzedaży wyprodukowanych na zlecenie spółki wyrobów.

Zarząd Vabun szacuje, że po wdrożeniu stosownych postanowień aneksu sprzedaż perfum marki RM Vabun na rzecz JMDiF zwiększy się o ok. 25 proc. rdr.

Zobacz także: Zobacz też: Nino o biznesie - Radosław Majdan: inspiracją byli Indianie

W trzecim kwartale spółka ma za sobą nieudane wprowadzenie perfum do sieci placówek Poczty Polskiej. Vabun szuka kanałów sprzedażowych, w czym pomaga jej spółka Ptak Warsaw Expo i firma agencyjna. Prowadzone są też rozmowy na temat wprowadzenia produktów na rynek rosyjski.

Hebe to sieć drogerii właściciela sieci Biedronka, czyli spółki Jeronimo Martins, którym ta chce konkurować z siecią Rossmann. W trzecim kwartale otwarto 7 nowych sklepów sieci i dwa zamknięto, w związku z tym sieć liczy już 207 punktów. To niewiele więcej niż Rossmann ma w samym tylko województwie mazowieckim (180). Rok temu Hebe liczyło 166 sklepów.

Hebe nie przynosi jeszcze zysków. Sprzedaż doszła do 50 mln euro w trzecim kwartale, czyli o 23 proc. więcej rok do roku, uwzględniając zmianę kursów walut.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(126)
WYRÓŻNIONE
Polak
6 lat temu
Radek w Biedronce - właściwy człowiek na właściwym miejscu
Karol
6 lat temu
dolać wody i sprzedawać jako płyn do spryskiwaczy.5 l/5 zł
Ew
6 lat temu
Te pseudo zapachy nie nadają się nawet do kibla
NAJNOWSZE KOMENTARZE (126)
dsfg
6 lat temu
strzal w kolano, bylo strasznie, teraz bedzie smiesznie
Ch.eng
6 lat temu
A Małgosia zostanie "perfekcyjną kasjerką".
Szejk
6 lat temu
Smierdzią te perfumy jak łono Krupy.
Emeryt nie mo...
6 lat temu
Co on będzie promował wodę kolońską, to lepiej sobie kupić płyn do spryskiwaczy ,przynajmniej nie będzie chrzczony.
Jojo
6 lat temu
Odpowiedni kosmetyk do mycia treski
...
Następna strona