BZ WBK rozważa przeprowadzenie rebrandingu, jednak do ewentualnych zmian nie dojdzie w 2008 roku.
- _ Obecny rok nie jest dobry na przeprowadzenie tego typu operacji. Pewne modyfikacje powinny zostać wykonane. Ale nie jest to w takiej fazie, że odbędzie się w tym roku. Patrząc średnioterminowo raczej będą zmiany, ale nie wiemy, jak głębokie _ - poinformował Jędrzej Marciniak, dyrektor banku.
BZ WBK już wcześniej rozważał przeprowadzenie rebrandingu. Prezes Mateusz Morawiecki podawał wcześniej, że operacja ta kosztować może 200-400 mln zł.
Niezależnie od ewentualnego rebrandingu BZ WBK zmienia wizualizacje swoich placówek.
Marciniak poinformował, że po pilotażu nowego formatu placówki bankowej w Rumii, bank zdecydował się na przeprowadzenie podobnych zmian w innych swoich placówkach.
BZ WBK ma obecnie 424 oddziały. Jedna taka placówka obsługuje średnio 4,7 tys. klientów.