Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan wyniosła 52 mln zł w sierpniu 2016 r. i była o 22 proc. wyższa niż rok wcześniej, podała spółka. W okresie 8 miesięcy br. sprzedaż grupy wyniosła 381 mln zł i była wyższa o 13 proc. niż przed rokiem.
"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w sierpniu 2016 r. wyniósł 33 mln zł, co oznacza wzrost o 31 proc. w porównaniu do sierpnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 229 mln zł i była 21 proc. wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim" - czytamy w komunikacie.
Sieć Textilmarket na koniec sierpnia składała się z 377 sklepów własnych o łącznej powierzchni 87,7 tys. m2, która była 23 proc. wyższa niż na koniec sierpnia 2015 r.
"Na rynku modowym sprzedaż towarów w sierpniu 2016 r. wyniosła 19 mln zł i była wyższa o 9 proc. niż w sierpniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła 152 mln zł i była 2 proc. wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku" - czytamy dalej.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash wyniosła 42 tys. m2, tj. była o 1 proc. wyższa niż w sierpniu 2015 r.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki wyniosły 560 mln zł w 2015 r.