Właściciel marek Top Secret, Troll i Drywash zanotował wzrost obrotów w swoich sklepach odzieżowych o 22 procent. Tylko w czerwcu sprzedaż wyniosła 44 miliony złotych.
Grupa Redan poprawia wyniki sprzedażowe zarówno w segmencie dyskontowym jak i modowym. Narastająco w całym pierwszym półroczu grupa osiągnęła 254 miliony złotych przychodów, czyli o 13 procent więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
- W tym roku czerwiec był typowo wyprzedażowym miesiącem. Jesteśmy zadowoleni z poziomu osiągniętych obrotów. Ze względu na intensyfikację działań wspierających sprzedaż marża handlowa rosła jednak wolniej od przychodów - przyznaje wiceprezes Redanu Bogusz Kruszyński.
- Osiągnęliśmy znaczący wzrost obrotów zarówno w sieci dyskontowej TXM textilmarket oraz sieci modowej Top Secret w kraju. Jednocześnie obserwowaliśmy stabilizację sprzedaży realizowanej na rynku ukraińskim - dodaje wiceprezes.
Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w czerwcu wypracowała 26 milionów złotych obrotów, czyli o 26 procent więcej niż przed rokiem. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 324 sklepy własne o łącznej powierzchni 69,7 tysięcy metrów kwadratowych.
Z kolei sprzedaż prowadzona w ramach krajowej sieci fashion, do której należy m.in. Top Secret, wzrosła w czerwcu o 26 procent w ujęciu rok do roku do 16,5 miliona złotych. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan wyniosła 18,5 miliona złotych.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec czerwca 2015 roku miały łączną powierzchnię 34,9 tysiąca metrów kwadratowych, czyli o 16 procent więcej niż w czerwcu 2014.
Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec czerwca wyniosła 111,2 tysiąca metrów kwadratowych, co oznacza wzrost o 8 procent w odniesieniu do czerwca ubiegłego roku.
O 22% do 44,5 mln zł wzrosły w czerwcu obroty Grupy Redan w porównaniu z tym samym miesiącem poprzedniego roku. Wysoka dynamika sprzedaży została osiągnięta zarówno w segmencie dyskontowym oraz modowym. Narastająco w całym I półroczu br. właściciel marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci TXM textilmarket osiągnął 254 mln zł przychodów, czyli o 13% więcej w ujęciu r./r .
_ „Czerwiec był kolejnym udanym miesiącem pod względem sprzedaży. Osiągnęliśmy znaczący wzrost obrotów zarówno w sieci dyskontowej TXM textilmarket oraz sieci modowej Top Secret w kraju. Jednocześnie obserwowaliśmy stabilizację sprzedaży realizowanej na rynku ukraińskim” - _powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan SA.
Cała Grupa Redan w czerwcu 2015 r. osiągnęła łącznie 44,5 mln zł przychodów, czyli o 22% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco w I półroczu br. obroty wyniosły 254 mln zł i były wyższe o 13% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec czerwca wyniosła 111,2 tys. m2, co oznacza wzrost o 8% w odniesieniu do czerwca 2014 r.
Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w czerwcu br. wypracowała 26 mln zł obrotów, czyli o 26% więcej niż przed rokiem. „_ Segment dyskontowy rozwija się prawidłowo. Cały czas osiągamy wysokie dynamiki sprzedaży. Potwierdza to, że utrzymujemy dotychczasowych klientów i dzięki prowadzonym działaniom zyskujemy nowych” _ – dodał Bogusz Kruszyński. Od stycznia do czerwca br. przychody TXM w ujęciu r./r. poprawiły się o 16% i wyniosły 141 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 324 sklepy własne o łącznej powierzchni 69,7 tys. m2 i była o 9% większa niż na koniec czerwca 2014 r.
Z kolei sprzedaż prowadzona w ramach krajowej sieci fashion wzrosła w czerwcu br. o 26% w ujęciu r./r. do 16,5 mln zł. Przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 2 mln zł i zmniejszyły się o 27% w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w czerwcu 2015 r. wyniosła 18,5 mln zł i była wyższa o 17% od osiągniętej w czerwcu 2014 r. _ „W tym roku czerwiec był typowo wyprzedażowym miesiącem. Jesteśmy zadowoleni z poziomu osiągniętych obrotów. Ze względu na intensyfikację działań wspierających sprzedaż marża handlowa rosła jednak wolniej od przychodów” _ – stwierdził Wiceprezes Zarządu Redan SA.
W ujęciu narastającym od początku roku krajowa sprzedaż sektora modowego wyniosła 99 mln zł i była o 25% większa niż rok wcześniej. Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 14 mln zł i zmniejszyły się o 39% rok do roku. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w I półroczu 2015 r. wyniosła 113 mln zł i była wyższa o 10% od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec czerwca 2015 r. miały łączną powierzchnię 34,9 tys. m2, czyli o 16% więcej niż w czerwcu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych 6,6 tys. m2, czyli o 30% mniej niż rok temu. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,5 tys. m2 i była o 5% wyższa niż w czerwcu 2014 r.