Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez grupę Redan wyniosła 44 mln zł w marcu i była o 21 proc. wyższa w skali roku.
W ujęciu narastającym sprzedaż grupy wyniosła 113 mln zł, co oznacza wzrost o 11% r/r, podała spółka.
"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w marcu 2015 r. wyniósł 24 mln zł, co oznacza poziom o 15% wyższy niż w marcu roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 61 mln zł i była 16% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim" - czytamy w komunikacie.
Wartość sprzedaży części modowej na polskim rynku wyniosła 17 mln zł w marcu i była wyższa o 40% r/r, zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 14% r/r.
"Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż eksportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan w marcu 2015 r. wyniosła 20 mln zł i była wyższa o 29% od osiągniętej w marcu 2014 r." - czytamy dalej.
W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej na rynku polskim wyniosła 46 mln zł i była wyższa o 24% r/r r, zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 6 mln zł i zmniejszyły się o 50% r/r.
"Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan w 2015 r. wyniosła 52 mln zł i była wyższa o 5% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r." - czytamy dalej.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec marca 2015r. miały łączną powierzchnię 33,9 tys. m2, tj. o 18% więcej niż w marcu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 7,5 tys. m2, tj. o 19% mniej niż rok wcześniej. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 41,4 tys. m2, tj. była o 9% wyższa niż w marcu 2014 r.
Sieć Textilmarket na koniec marca składała się z 317 sklepów własnych o łącznej powierzchni 67,8 tys. m2 i była na poziomie 8% r/r. Powierzchnia całej sieci sprzedaży grupy Redan na koniec marca wyniosła 109,2 tys. m2, co oznacza wzrost o 9% w skali roku.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.