Grupa Redan planuje w 2012 roku otworzyć 60 nowych placówek dyskontowych Textilmarket, zaś dynamika rozwoju sektora modowego ma zostać utrzymana na poziomie 2011 roku. Ponadto spółka planuje dalszy rozwój sieci sprzedaży za granicą.
_ - W ostatnim kwartale 2011 r. uruchomiono 20 sklepów sieci Textilmarket oraz 9 pod szyldem Top Secret&Friends w kraju i za granicą. W 2012 r. dynamika otwarć segmentu dyskontowego zakłada przyrost o ok. 60 nowych placówek. Rozwój sektora modowego ma być zbliżony do poziomu z roku 2011 _ - czytamy w komunikacie.
Na koniec 2011 r. cała krajowa sieć sprzedaży sektora fashion spółki liczyła 180 placówek, których łączna powierzchnia wyniosła 27.790 metrów kwadratowych. _ - W 2012 r. planujemy kolejne otwarcia w segmencie modowym. Nacisk będziemy kłaść przede wszystkim na rozwój sklepów franczyzowych, zarówno w Polsce jak i za granicą _ - powiedział Bogusz Kruszyński, prezes Redanu.
Spółka poinformowała, że na koniec 2011 r. zagraniczna sieć sklepów Redan liczyła 32 sklepy o łącznej powierzchni 4.763 m2. Docelowo Grupa Redan na rynku rosyjskim do końca 2014 roku planuje otworzyć 82 sklepy w systemie franczyzowym marki Top Secret. W komunikacie podano, że w grudniu 2011 r. nastąpiło także otwarcie jubileuszowego 250 sklepu Textilmarket.
_ - Sieć sklepów Textilmarket szybko rośnie. Odnawiamy także istniejące już sklepy. Oprócz tego stale pracujemy nad urozmaiceniem asortymentu oraz komunikacji z klientami _ - powiedział prezes. Redan jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci sklepów Textilmarket.
Bądź na bieżąco z sytuacją na rynkach src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1327474800&de=1327532340&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=USDPLN&s%5B1%5D=EURPLN&st=1&w=600&h=300&cm=1&lp=1&rl=1"/> Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej