Znany polski sprzedawca obuwia i odzieży skórzanej notuje duże wzrosty sprzedaży na początku roku. W pierwszych dwóch miesiącach przekroczyła 22 mln zł.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wittchena wyniosły 11,4 mln zł w lutym 2017 r. i były wyższe o 26 proc. w skali roku, poinformowała spółka. Narastająco, w okresie styczeń-luty przychody wzrosły o 24 proc. r/r do 22,3 mln zł.
Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły w lutym 9,7 mln zł i były wyższe o 26 proc. r/r, zaś ze sprzedaży B2B wyniosły 1,6 mln zł i były niższe o 25 proc. r/r. Narastająco przychody te wyniosły odpowiednio 19,3 mln zł (+24 proc.) oraz 2,8mln zł (+22 proc.), podano w komunikacie.
"Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną. Segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych" - czytamy w komunikacie.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. W 2015 r. Wittchen odnotował 151,6 mln zł przychodów. Spółka jest notowana na GPW od listopada 2015 r.