Rozwiązanie LiveChat zostało uznane za najlepsze na świecie w kategorii "Customer Service & Support Software" prestiżowego rankingu GetRank, poinformowała spółka LiveChat Software.
"Pierwsze miejsce w bardzo istotnym dla naszej branży rankingu stanowi duży sukces, tym bardziej że ocena końcowa jest uzależniona od opinii użytkowników. To również docenienie ciężkiej pracy i potwierdzenie, że idziemy w dobrą stronę, bo LiveChat jest stale rozwijany, modyfikowany i ulepszany" - powiedział dyrektor marketingu Szymon Klimczak, cytowany w komunikacie.
Ranking GetRank to zestawienie najważniejszych rozwiązań dostępnych w modelu cloud. Zestawienie jest publikowane kwartalnie przez serwis GetApp.com, należący do firmy Nubera z Grupy Gartner.
W styczniu br. LiveChat Software informował, że liczba klientów na całym świecie wzrosła do 13 493, co oznacza wzrost o 43 r/r.
LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA, w Polsce generuje tylko kilka procent sprzedaży. Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a także kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks). Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.