W przyszłym roku LPP utrzyma tegoroczną dynamikę wzrostu przychodów ze sprzedaży i zysku LPP - poinformował w piątek na konferencji prasowej prezes spółki Marek Piechocki.
'Przychody LPP w przyszłym roku powinny wzrosnąć nie mniej niż w tym roku w stosunku do poprzedniego. Można się spodziewać, że podobnie będzie w przypadku zysku' - powiedział na piątkowej konferencji prasowej prezes spółki Marek Piechocki.
LPP prognozuje osiągnięcie w 2002 roku zysku netto w wysokości 18 mln zł, przy przychodach 250 mln zł.
W 2001 roku LPP osiągnęła 10,4 mln zł zysku netto przy przychodach w wysokości 171,3 mln zł.
Dariusz Pachala, wiceprezes zarządu spółki, poinformował, że planowane jest zwiększenie w 2003 roku udziału salonów odzieży Reserved w przychodach spółki do 60-70 proc.
LPP ma obecnie 41 salonów sprzedaży Reserved. Według prezesa, przy obecnym stanie portfela klientów, chłonność polskiego rynku to 120-150 takich sklepów.
Strategia spółki na lata 2002-2005 zakłada zwiększenie do 100-150 liczby salonów Reserved w Polsce.
Piechocki poinformował, że na I półrocze 2003 roku zaplanowane jest otwarcie salonów o łącznej powierzchni 7 tys. metrów kwadratowych, podczas gdy na koniec tego roku będzie to 18 tys. metrów kwadratowych.
LPP zamierza stworzyć silną markę znaną w Europie Środkowo-Wschodniej, otwierając w tym rejonie salony Reserved.
Obecnie firma ma 2 salony w Talinie, 2 w Pradze i po jednym w Budapeszcie, Rydze i Moskwie.
W połowie września prezes spółki informował, że możliwe jest przeprowadzenie przez LPP w przyszłym roku emisji, nie większej niż 300.000 akcji.
W piątek o godz. 14.08 kurs spółki wyniósł 166 zł, po wzroście o 0,6 proc.
LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Spółka jest notowana na giełdzie od połowy maja 2001 roku.