Rumuńska marka modowa dla kobiet NISSA wejdzie do Polski latem br., poinformował Colliers International. Pierwszy sklep - o powierzchni 86 m2 - zostanie otwarty w warszawskim centrum handlowym Arkadia.
"Cieszy nas, że doradzaliśmy marce NISSA przy wynajmie powierzchni i ułatwiliśmy jej ekspansję na polski rynek. Znajomość lokalnego rynku i umiejętność odczytywania potrzeb klientów sprawia, że na każdym etapie procesu najmu jesteśmy w stanie zapewnić rozwiązania szyte na miarę, które pomagają klientom podejmować najlepsze decyzje dla ich biznesu.Transakcja z NISSA dowodzi, że polski rynek jak magnes przyciąga zagraniczne marki modowe i ma duży potencjał wzrostu, dlatego można spodziewać się kolejnych debiutów" - powiedziała dyrektor w dziale powierzchni handlowych Colliers International Anna Radecka, cytowana w komunikacie.
NISSA ma 16 sklepów w Rumunii i zwiększa swój zasięg w Europie i na Bliskim Wschodzie, oferując szeroki wachlarz wysokiej jakości produktów dla kobiet w przystępnej cenie, w tym eleganckie ubrania, torebki, buty i akcesoria. NISSA od trzech lat zwiększa sprzedaż online o ponad 50% rocznie, podano w materiale.