"Premiera S/4 HANA in Cloud z lokalizacją polską jest dla nas bardzo ważna. Nie tylko dlatego, że jest to chmurowa wersja flagowego produktu, ale przede wszystkim jest to zupełnie nowy produkt dedykowany polskiemu rynkowi. To pokazuje, że Polska jest bardzo ważnym rynkiem dla naszej globalnej firmy i trafiła do elity krajów, dla których SAP ma dedykowane produkty" - powiedziała Piecuch podczas SAP Technology Forum w Sopocie.
Zaznaczyła, że jest to ważny element strategii koncernu w Polsce, gdzie SAP chce współpracować nie tylko z największymi firmami, ale chce również skupiać się na średnich przedsiębiorstwach. Grono potencjalnych klientów w naszym kraju szacuje się na kilka tysięcy firm.
Dyrektor ds. wsparcia sprzedaży SAP Polska Tomasz Niebylski podkreślił, że polska lokalizacja S/4 HANA in Cloud to nowy produkt, nie tylko zlokalizowany językowo, ale również funkcjonalnie.
"Oferuje chociażby rozwiązania dostosowane do polskich przepisów, jak np. JPK. Produkt był przygotowywany przez rok. Na początek będziemy oferować go branży usługowej, a także produkcyjnej. Polska lokalizacja będzie systematycznie rozwijana, co pokazuje, że nasz rynek został oceniony właściwie - ma potencjał" - podsumował Niebylski.
SAP to koncern rozwijający oprogramowanie dla przedsiębiorstw.