SAPpeers.com, specjalizujący się w tworzeniu i wdrażaniu usług informatycznych oraz konsultingu, zadebiutuje na rynku NewConnect w środę, 25 maja, podała giełda.
Według komunikatu giełdowego, do obrotu dopuszczone zostało 1 000 000 akcji serii A oraz 60 000 akcji serii C.
Prezes SAPpeers.com Marek Kapeliński wskazuje, że firma rozwija się dynamicznie na bazie wieloletnich doświadczeń we wdrażaniu oprogramowania firmy SAP.
"Stworzyliśmy model sieciowy firmy w oparciu o dobrze zmotywowanych specjalistów - freelancerów. Jesteśmy pełnoprawnym partnerem technologicznym firmy SAP, a nisze rynkowe, które zdefiniowaliśmy, są kluczowymi elementami naszej strategii wzrostu organicznego w kraju i za granicą" - powiedział Kapeliński w rozmowie z ISBnews.
Wskazał, że bardzo istotny dla spółki jest krajowy sektor centrów usług wspólnych SSC/BPO, który ma bardzo dobre perspektywy.
"Koniunktura w branży BPO jest niezaprzeczalna, a większość firm używa rozwiązań SAP. W najbliższych latach przewidywany jest dalszy stabilny wzrost tego sektora w Polsce. Dodatkowo, w miarę jak centra te dojrzewają, ich samodzielność jest coraz większa, a to z kolei daje jeszcze większe pole do popisu dla firm konsultingowo-wdrożeniowych jak nasza" - stwierdził prezes SAPpeers.com.
Jednocześnie spółka ma dalekosiężne plany związane z obecnością na rynku giełdowym.
"Mamy jasno sprecyzowane cele, które chcemy realizować dzięki możliwościom jakie daje status giełdowy. Mamy również potencjalnych inwestorów, którzy są zainteresowani uczestniczeniem w budowaniu pozycji na rynku wdrożeniowym w skali międzynarodowej" - wskazał Kapeliński.
Podkreślił, że firma rozwija kompetencje w zakresie SAP Hybris Marketing i ofertę do klientów korzystających z marketingu mediów nowoczesnych (w tym modelu biznesowego omnichannel). Ponadto prowadzi prace rozwojowe i budowę własnych rozwiązań optymalizacyjnych opartych o SAP HANA z perspektywą sięgnięcia po środki unijne na badania naukowe rozszerzające kompetencje spółki w obszarach jej specjalizacji.
Prezes zaznaczył, że jednocześnie SAPpeers.com stara się rosnąć z zachowaniem odpowiedniej marży brutto na sprzedaży.
"Zdecydowanie celujemy w dwucyfrową dynamikę wzrostu. Jednak nie będziemy zwiększać przychodów za wszelką cenę, ale pozyskiwać kontrakty z odpowiednią rentownością przy utrzymywanych nisko kosztach stałych działalności" - podsumował prezes SAPpeers.com.
Sebastian Gawłowski