Sare jest w trakcie wdrażania swojej strategii rozwoju, pracuje nad optymalizacją operacyjną grupy i inkubuje łącznie 9 projektów startupowych w szeroko pojętym segmencie rozwiązań marketingu internetowego, poinformowali członkowie zarządu.
"Mamy sprzyjające otoczenie, dynamika rozwoju budżetów marketingu internetowego sięga 11%. Inwestujemy w mocno rozwojowe sektory i sprzyja to wynikom" - powiedział prezes Dariusz Piekarski podczas spotkania z dziennikarzami.
"Strategia jest w trakcie wdrażania. Uruchomiliśmy proces zintegrowanej sprzedaży usług grupy. W omnichannel przygotowujemy się do kampanii produktu Sare Hub, który realizuje analizy zwiększające sprzedaż naszych klientów" - dodał prezes.
Członek zarządu Krzysztof Zawadzki dodał, że jednocześnie w grupie pracuje zespół optymalizacyjny.
"Szukamy synergii operacyjnych. Dla przykładu usługi obce mają u nas znaczący udział. Zastanawiamy się, co ograniczyć i pozostawić marżę w grupie. Myślimy również nad nową strukturą segmentową tak, aby zwiększyć transparentność grupy dla inwestorów" - wskazał Zawadzki.
Jak podał zarząd, grupa inkubuje łącznie 9 startupów, ale jeden jest w zmianie modelu biznesowego (Power wifi) i jeden projekt jest póki co wstrzymany (Call2target). Ponadto prowadzone są analizy w obszarze big data, gdzie do końca czerwca pojawią się wnioski z celem zwiększenia efektywności kampanii internetowych. Zarząd podkreśla też cel, jakim są inwestycje w wideo i mobile marketing, gdzie wcześniej deklarował chęć przejęć. Według słów prezesa, projekty akwizycyjny nabierają tempa i należy się spodziewać ich rozstrzygnięć w kolejnych miesiącach.
Sare to technologiczna spółka oferująca zaawansowane, dedykowane narzędzia IT, służące wspieraniu sprzedaży i automatyzacji marketingu. W 2016 r. przeszła na GPW z NewConnect.