Liczba otwartych w tym roku sklepów franczyzowych Carrefour w całej Polsce wyniosła blisko 90, według stanu na koniec września - tym samym utrzymane zostało zakładane tempo rozwoju, podała sieć.
Trzeci kwartał b.r. Carrefour zakończył z liczbą ponad 545 sklepów franczyzowych. Sieć rozwija się zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w małych miejscowościach, w formatach: Express convenience, Express minimarket i Globi, które zyskują nową aranżację i poszerzony asortyment produktów. Nowe placówki franczyzowe w formacie Express convenience pojawiły się m.in. po raz pierwszy w Poznaniu, gdzie niedawno otwarte zostały trzy sklepy, podano w komunikacie.
"Od 2015 r. Carrefour rozwija koncept sklepów franczyzowych, m.in. wzbogacając asortyment o świeżo wypiekane pieczywo, żywność bio i produkty bezglutenowe oraz szeroki wybór artykułów pozaspożywczych. Ponadto wnętrza sklepów zyskały nowoczesną stylistykę" - czytamy też w komunikacie.
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. m2 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.