Sieć sklepów Dino powiększyła się o 49 nowych sklepów w I poł. 2017 r. wobec wzrostu o 46 punktów sprzedaży rok wcześniej, poinformowała spółka. Według stanu na 30 czerwca 2017 r., sieć Dino liczy łącznie 677 sklepów o powierzchni 257,1 tys. m2., podano także.
"Pierwsze półrocze 2017 roku to dobry okres zarówno dla całego rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi, jak i dla segmentu proximity, w którym działa Dino. Konsekwentnie rozwijamy sprzedaż zarówno w nowych sklepach, jak i w istniejących placówkach, kontynuując tendencje widoczne w 2016 r. Mamy zabezpieczonych ponad 400 lokalizacji pod budowę nowych sklepów i cel ponad 1 200 sklepów do końca 2020 roku. W tym roku, podobnie jak w poprzednich latach, chcemy zwiększyć liczbę nowo otwartych sklepów. Zwykle najwięcej placówek otwieramy w II połowie roku. W kolejnych miesiącach będziemy więc przyśpieszać dynamikę otwarć nowych marketów" - powiedział prezes Szymon Piduch, cytowany w komunikacie.
Na koniec 31 grudnia 2016 r. sieć sklepów Dino tworzyło 628 supermarketów proximity zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, w mniejszych miejscowościach, małych i średnich miastach oraz na peryferiach dużych miast, w lokalizacjach dogodnych dla klientów. Dino jest właścicielem większości nieruchomości i gruntów, na których zlokalizowane są sklepy sieci. Na koniec stycznia 2017 r. Grupa Dino zatrudniała ponad 10 600 osób.
Spółka zadebiutowała na GPW w kwietniu 2017 r.