Po ekspansji na polskim rynku firma planuje zadebiutować w Wielkiej Brytanii. Preferowane są lokale o powierzchni od ok. 55 m2 do ok. 140 m2 i lokalizacje o wysokim współczynniku odwiedzalności, podano.
"North Fish dostrzega na brytyjskim rynku niezagospodarowaną przestrzeń wśród restauracji oferujących wysokiej jakości dania rybne na wynos w formule tzw. grab and go. Marka w imponujący sposób rozwinęła się na rodzimym rynku w Polsce i cieszymy się, że będziemy mogli wspierać jej dalszą ekspansję w Wielkiej Brytanii. Na początku skupimy się na głównych centrach handlowych, by na kolejnych etapach poszerzyć obecność firmy o kolejne lokalizacje" - powiedział dyrektor działu Leisure w Savills w Wielkiej Brytanii David Bell, cytowany w komunikacie.
"Cieszymy się, że w następstwie naszej dobrej współpracy na polskim rynku nasz klient zdecydował się kontynuować współpracę z Savills za granicą. Oprócz planów ekspansji w Wielkiej Brytanii, sieć North Fish planuje również dalszy rozwój w Polsce" - dodał starszy menadżer ds. najmu, dział doradztwa i wynajmu powierzchni handlowych, Savills Krzysztof Wyrzykowski.
North Fish to założona w 2002 r. sieć restauracji szybkiej obsługi specjalizująca się w daniach rybnych i owocach morza. Oferuje ona również burgery, wrapy, kanapki, zupy i koktajle.
Savills to globalna spółka świadcząca usługi w branży obrotu nieruchomościami, notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych. Posiada międzynarodową sieć ponad 700 biur i przedstawicielstw w obu Amerykach, Wielkiej Brytanii, Europie, Afryce, regionie Azji i Pacyfiku oraz na Bliskim Wschodzie. Oferuje szeroki zakres specjalistycznych usług doradczych, zarządczych i transakcyjnych klientom na całym świecie.