"Przychody grupy kapitałowej ze sprzedaży internetowej w listopadzie 2017 wyniosły około 0,5 mln zł i były wyższe o około 36%. Narastająco, w okresie styczeń - listopad 2017 skonsolidowane przychody ze sprzedaży internetowej wyniosły około 5,4 mln zł i były wyższe o ok. 170% niż w analogicznym okresie 2016 roku" - czytamy w komunikacie.
Szacunkowa marża brutto na sprzedaży grupy kapitałowej wyniosła ok. 63% i była wyższa o ok. 2 pkt proc. w stosunku do marży zrealizowanej w listopadzie roku poprzedniego. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-listopad 2017 r. wyniosła ok. 59% i według szacunków była wyższa o około 0,5 pkt proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, podano również.
Powierzchnia handlowa grupy kapitałowej na koniec listopada 2017 r. wynosiła 16 864 m2 i była większa o ok. 1% niż rok wcześniej.
"Zarząd Esotiq & Henderson S.A. podkreśla, że na grupę kapitałową, po wydzieleniu części odzieżowej do spółki EMG S.A., składają się obecnie spółka matka, spółki Esotiq Germany GmbH oraz Luma sp. z o.o." - czytamy dalej.
Esotiq & Henderson to przedsiębiorstwo zajmujące się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów odzieżowych i kosmetycznych. W lipcu 2015 r. spółka przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na którym była notowana od czerwca 2011 r.