- poinformowała spółka we wtorkowym komunikacie.
W poniedziałek SM-Media złożyła do Komisji Papierów Wartościowych i Giełd prospekt emisyjny akcji serii E. Środki z emisji tych akcji spółka chce przeznaczyć na rozwój działalności w zakresie świadczenia usług telekomunikacyjnych i internetowych.
SM-Media poinformowała, że planuje skoncentrować się na obsłudze klientów biznesowych, chce uruchomić usługi telefoniczne w systemie pre-paid, oraz własną sieć radiową w Warszawie.
W październiku 2003 r. z braku zainteresowania inwestorów całość emisji 36.000 akcji serii D SM-Media objęli dotychczasowi akcjonariusze.
W 2003 r. przychody spółki wynosiły 22,3 mln zł. SM-Media miała wówczas 104.000 zł zysku netto.
Około 85 proc. przychodów spółki pochodzi z świadczenia usług telekomunikacyjnych, a reszta z usług związanych z internetem (łącza stałe, i dial-up). SM-Media zatrudnia 22 osoby. Większościowym akcjonariuszem spółki jest jej prezes Wojciech Gawęda oraz jego rodzina.