- poinformowała SM-Media w poniedziałkowym komunikacie.
Umowa z Energisem została zawarta na czas określony do 31 marca 2006 roku. Po upływie tego okresu ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony.
Dzięki podpisanej umowie SM-Media nie będzie musiała zainwestować 2,7 mln zł pozyskanych z niedawnej publicznej emisji akcji na zakup urządzeń teletransmisyjnych i rozbudowę infrastruktury.
Pod koniec kwietnia spółka SM-Media sprzedała w ofercie publicznej 100.000 akcji serii E i uzyskała z emisji 7,5 mln zł.
Kilka dni temu SM Media unieważniła swoje prognozy wyników na lata 2004-2006. O unieważnieniu prognoz zdecydował m.in. brak możliwości oferowania usług dodanych, opartych o numery 0-20 i 0-300 ze względu na nierespektowanie przez TP SA decyzji o rozliczeniach za dostęp do internetu.
Firma prognozowała wcześniej, że w tym roku jej zysk netto wzrośnie do 1,65 mln zł, w 2005 roku do 2,85 mln zł, a w 2006 roku do 4,74 mln zł. Przychody miały zwiększyć się - odpowiednio - do 26,8 mln zł, 40,15 mln zł i 59,9 mln zł.
Po trzech kwartałach tego roku spółka miała 28,7 mln zł przychodów, co oznacza, że przekroczyła pierwotną prognozę przychodów na ten rok (26,8 mln zł).
Strata netto wyniosła w tym okresie 578 tys. zł. (całoroczna prognoza zakładała zysk netto w wysokości 1,65 mln zł).