Przychody ze sprzedaży grupy Gino Rossi wyniosły 22,9 mln zł w kwietniu i były wyższe niż rok wcześniej, poinformowała spółka. Po czterech miesiącach tego roku sprzedaż grupy wzrosła do 84,5 mln zł.
Sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 14,0 mln zł w kwietniu i była o 12 proc. wyższa niż rok wcześniej. Sprzedaż detaliczna Gino Rossi wzrosła o 12 proc. r/r do 11,7 mln zł, natomiast sprzedaż hurtowa wzrosła o 10 proc. r/r do 2,3 mln zł w kwietniu.
W okresie styczeń-kwiecień sprzedaż spółki Gino Rossi wyniosła 52,5 mln zł i była wyższa o 5 proc. w skali roku. Sprzedaż detaliczna wyniosła 38,2 mln zł i była wyższa o 5 proc. r/r, zaś sprzedaż hurtowa po czterech miesiącach tego roku zwiększyła się o 6 proc. r/r do 14,4 mln zł.
Sprzedaż spółki Simple, realizowana wyłącznie w salonach własnych i do salonów franczyzowych, wyniosła 8,9 mln zł, tj. wzrosła o 9 proc. w porównaniu do wyniku z kwietnia 2014 roku. W okresie styczeń-kwiecień sprzedaż zwiększyła się o 21 proc.r/r do 31,9 mln zł.
Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.