Serwis internetowy mustache.pl jest platformą e-commerce skupiająca niezależnych projektantów mody i designu, którzy - za pośrednictwem platformy - oferują limitowane serie swoich produktów, czytamy w komunikacie.
"Zarząd 4fun Media S.A. szacuje, że kwota za jaką nabyte zostanie przedsiębiorstwo Mustache Warsaw sp. z o.o. wyniesienie maksymalnie 480 000 tys. zł. Term Sheet określa wstępne warunki transakcji i przedmiot dalszych negocjacji pomiędzy stronami, który w przypadku pozytywnego zakończenia negocjacji odzwierciedlony zostanie w podpisanej przez spółkę zależną, Patricka Debę, Konrada Ozdowego oraz Mustache Warsaw sp. z o.o. umowie inwestycyjnej" - czytamy dalej.
Inwestycja ma polegać na nabyciu przez spółkę zależną od spółki pod firmą Mustache Warsaw przedsiębiorstwa tej spółki w postaci aktywów składających się na serwis internetowy mustache.pl oraz aktywów wykorzystywanych do organizacji cyklicznych targów odzieżowych pod marką "Mustache Yard Sale", podano również.
"Zawarcie term sheet wpisuje się w realizację strategii rozwoju grupy kapitałowej w sektorach e-commerce i digital [...] Wcześniej opublikowano informacje o objęciu pakietu kontrolnego w serwisie internetowym CupSell Sp. o.o. oraz o rozpoczęciu negocjacji w sprawie zakupu udziałów w spółce naEKRANIE.pl sp. z o.o. Strategia emitenta przyjęta na lata 2018-2019 zakłada realizację inwestycji kapitałowych w sektorach w e-commerce i digital w drodze obejmowania udziałów lub akcji tj. share deal lub poprzez nabywanie zorganizowanej części przedsiębiorstwa tj. tzw. asset deal" - wyjaśniono także.
Grupa 4Fun Media S.A. jest firmą działającą na rynku telewizyjnym i mediów cyfrowych ze szczególnym uwzględnieniem rynku telewizji tematycznych. 4Fun Media S.A. jest interaktywną platformą telewizyjną, dystrybuującą treści wideo poprzez telewizję, telefonię komórkową, platformy IPTV, internet oraz autorskie rozwiązania typu second screen (aplikacja 4Fun App). Do grupy kapitałowej 4fun Media S.A. należą tematyczne kanały telewizyjne 4Fun.tv, 4Fun Dance oraz Gold Hits, spółka Program - dystrybutor tematycznych programów telewizyjnych i treści multimedialnych w różnych formatach, pierwsza hybrydowa agencja reklamowa w Polsce - Bridge 2 Fun Sp. z o.o. oraz największa sieć Digital Signage w Polsce - Screen Network Sp. z o.o.