Sprzedaż sieci Biedronka wzrosła o 4% w walucie euro i 9,8% r/r w złotych w I półroczu ( o 10,2% w II kwartale) do 4,68 mld euro, a w ujęciu LFL (w sklepach porównywalnych) wzrost w tym okresie wyniósł 8,8% w złotych (9,9% w samym II kw.), podało Jeronimo Martins.
Wysoką dynamikę w ujęciu LFL grupa tłumaczy poprawioną ofertą, kampaniami promocyjnymi i korzystnymi trendami w konsumpcji.
W I półroczu Biedronka otworzyła 40 nowych sklepów (26 netto) i odnowiła 96 lokalizacji.
Łączne inwestycje Jeronimo Martins w tym okresie wyniosły 180 mln euro, z czego 43% przypadło na polską sieć.
JMP należy do Grupy Jeronimo Martins, której działalność w Polsce koncentruje się na detalicznej sprzedaży artykułów konsumpcyjnych codziennego użytku w sieci placówek handlowych pod nazwą "Biedronka".