Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej Bytomia za wrzesień 2015 r. wzrosła o 14,9% r/r do 10,75 mln zł, podała spółka. W okresie styczeń-wrzesień wzrosły one o 27,7% do 89,76 mln zł, podała spółka.
Marża detaliczna i hurtowa (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła we wrześniu 5,97 mln zł i była wyższa o 18,5% r/r. Narastająco w okresie styczeń - sierpień wzrosła o 32,2% r/r do 48,37 mln zł.
Sprzedaż detaliczna we wrześniu wyniosła 9,65 mln zł, co oznacza wzrost 19,1% r/r. Narastająco od początku roku było to 85,35 mln zł, co oznacza wzrost o 31,1% r/r.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła we wrześniu 5,56 mln zł i była wyższa o 21,7% r/r. Narastająco w okresie styczeń-wrzesień wzrosła o 34,8% r/r do 46,75 mln zł.
Sprzedaż hurtowa wyniosła 1,1 mln zł i była niższa o 12,7% r/r. Narastająco sprzedaż w tym kanale spadła o 15,0% r/r do 4,41 mln zł.
Marża hurtowa (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła we wrześniu 0,41 mln zł, czyli spadła o 12,8% r/r. Narastająco w okresie styczeń - wrzesień spadła o 15,6% r/r do 1,62 mln zł.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.