Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej Bytomia w okresie styczeń-luty 2018 roku wyniosła ok. 24,93 mln zł i była wyższa o ok. 12,8% r/r.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-luty wzrosła o 9,6% r/r do 10,6 mln zł, podano w komunikacie.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-luty 12,1 mln zł i była wyższa o 20,2% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-luty 11,9 mln zł i była wyższa o 23,4% w skali roku.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 152,9 mln zł w 2016 r.