Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej Bytomia w okresie styczeń-sierpień 2018 roku wyniosła 127,11 mln zł i była wyższa o ok. 13,7% r/r, podano w komunikacie.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-sierpień wzrosła o 9,9% r/r do 117,67 mln zł, podano w komunikacie.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-sierpień 66,34 mln zł i była wyższa o 19,7% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-sierpień 65,32 mln zł i była wyższa o 20,3% w skali roku.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.