Sprzedaż detaliczna Próchnika w sklepach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych wyniosła 3,37 mln zł w lutym 2016 r., co oznacza wzrost o 3% w skali roku, podała spółka.
Sprzedaż detaliczna w salonach Adam Feliks Próchnik wzrosła w lutym o 24% r/r do 2,42 mln zł, zaś w salonach Rage Age spadła o 28% do 0,94 mln zł, podano w komunikacie.
Detaliczna marża brutto wyniosła 44% wobec 30% rok wcześniej, podano również.
Próchnik S.A. jest spółką handlową z branży odzieżowej, zlecającą produkcję projektowanych przez siebie kolekcji firmom zewnętrznym. Specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej. Spółka jest notowana na GPW od pierwszej sesji giełdowej (16 kwietnia 1991 r.).
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.