Warszawa, 03.02.2017 (ISBnews) - Sprzedaż detaliczna Próchnika w sklepach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych wyniosła 5,4 mln zł w styczniu 2017 r., co oznacza wzrost o 9% r/r, podała spółka.
Sprzedaż detaliczna w salonach Adam Feliks Próchnik wzrosła w poprzednim miesiącu o 9% r/r do 4,08 mln zł, zaś w salonach Rage Age spadła o 11% do 1,36 mln zł, podano w komunikacie.
Detaliczna marża brutto wyniosła 43,50% wobec 46,06% rok wcześniej, podano również.
Próchnik S.A. jest spółką handlową z branży odzieżowej, zlecającą produkcję projektowanych przez siebie kolekcji firmom zewnętrznym. Specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej. Spółka jest notowana na GPW od pierwszej sesji giełdowej (16 kwietnia 1991 r.). W 2015 r. miała 44,67 mln zł skonsolidowanych przychodów.